Thursday, November 1, 2012

TV Alhijrah: Kampus Dunia

SELAMAT PAGI DUNIA ! *melapangkan tgn seluas-luasnya atas pncak bukit* :D
bertemu kita sekali lagi dlm segmen, ---------------
"teka-teki teka tekuk, ular mati bawah??= pokok!" haha

p/s: ok, mood agak sedih coz rektor UiTM kitorang nk pindah ke UiTM Johor T.T
baru tau semalam, wish sy supye rektor sila stay! :(
bertuah sape dpt beliau yg baek, peramah, friendly, caring, sporting... 
teringin kowt nk ckp face t face dgn dy tp dlm mimpi jela zana oii :)
sape pulak yg akan gantikan dy ek?? i wonder.....




Sudahla, walau cmne sy merayu pon rektor tetap akan pindah kan! takpe2,
klu ade jodoh, kita pasti jumpe lagi.
Manela tau kan jumpe kt mjlis kahwin sy ke kan.
Tau2 je sy TERkawen dgn ank rektor ke, ahakss
Bhahahahaha. (gelak besar aku)
Muntah sebaldi rektor baca entry aku ni, ish3, tapi klu jodoh ape salahnye kan,
benda baek harus disegerakan x elok bertangguh, hahaha.
eh, sekali semua ank dy perempuan melepas aku, ank dy berapa rmi pon aku x ingt plak, hehe
*cmne kau nk ingt, nme penuh dy pon kdg2 kau bole terlupe, hehe, ketuk pale sndri



Alright, enough wif dat sweet memory, now, arini aku baru terjumpe satu video TV-Al-hijrah. Dulu, aku memang sedia maklum yg UiTM aku iaitu --> UiTM Kuala Pilah, Beting, N9 ade termasuk dlm salah satu shot TV alhijrah ni time program yg membabitkan alam sekitar ni dijalankan (x ingt nme program dy) hehe. Tapi x sangka la pulak terjumpe kt youtube ni. Heee. Muka org yg aku kenal masuk dlm ni la. Ex. Crush aku dlu pon ade(ok ini kasi gempak saje), haha. Bangga pulak aku kan. Wekkk wekkk.

Mari kita saksikan video di bawah ini ye :) 

♪\(*^▽^*)/\(*^▽^*)/

~Sekian. Terima kasih ~
Adios amigos, aku berambus. (^_~) ✿ܓ

No comments: