Sunday, April 29, 2012

Situasi yg sgt biasa :D


LOL, korang pernah tak alami situasi mcm ni walau dimana jua anda berada?? 
hehehe. Aku selalu rasa seperti dipandang ble time kuar jln2 ngn member. haha. Iyela kan, bukan sbb ape.
Mungkin sebab aku berjalan sme2 dgn artis kowtt.. aka member2 aku yg hot setap gituu. 
*sengaje nk memerli mereka. bhahahaha.
# aku hanya insan biasa :P 
Tapi dah biasa dan selalu terjadi kowt bila kita asek pandang org tu, then, org tu akan pandang balek kt kita kann. KANTOI sudaaa! haha.
TAHUKAH ANDA setiap org akan ade instinct yg tersendiri, hehe, zassssss :D



BB 9700 FOR SALE  haha... leh bbm di mana sahaja ... kehkehkeh
kuang asam alya kenekan aku aritu. Konon, nk wat promotion kt aku.
Last2, ini yg dye tunjukkan kt aku. pirahhhhh. hahaha, Sengal! XD

No comments: