Friday, March 30, 2012

Cinta Bersatu - Liyana Jasmay :)

ok, skrg tgh kecoh psl berita liyana jasmay kite ni bertunang kan aritu.. So, skrg juz nk share lgu dye ni je, hehe. nk dgr sila stopkn lgu d pnjuru tepi kanan tu ye.~layan~


Lirik Lagu Cinta Bersatu - Liyana Jasmay

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu




then, baru2 ni pun scha da dilamar oleh awal kan,, hurmm.. kwn aku pun da ade yg nk masuk meminang da x lme lg..untunglaa da nk kawen, jgn lupe jemput aku ye..aku tumpang gembira,, mestila gembira sbb dpt mkn free..hehe. aku pulak? ape cite,,,,, ermm...i'm juz all alone 4 dis moment.. wahh, bajet bgos la tuu. puih, haha. maaf2, terkasar bhse, nnti xde sape nk kawen ngn aku..ahakzz.. kuikuikui XD


*ingtn tok dri sndri, hehe :P

No comments: